پنجشنبه 03 اسفند 1402 , 10:430 نظر
0+
0-
کد خبر: 1447
| |

خضریان:

مجلس دوازدهم ظرفیت تکثرگرایی را دارد/ ریل‌گذاری‌ها با رای مردم ممکن می‌شود

مجلس دوازدهم ظرفیت تکثرگرایی را دارد/ ریل‌گذاری‌ها با رای مردم ممکن می‌شود

نماینده تهران در مجلس گفت: ما در سال ۱۴۰۳ که مجلس دوازدهم آغاز بکار خواهد کرد، ریل گذاری ها با رای مردم شروع خواهد شد لذا اگر کسی بگوید که رای او اثر ندارد، نمی‌تواند در آینده نسبت به اینکه چرا در عرصه سیاسی نظراتش دیده نمی شود، معترض باشد.

علی خضریان، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلی‌ترین جایی که مشارکت مردم در آن موثر بوده؛ تغییر سیاست‌گذاری‌های کشور هم در حوزه اجرایی و هم در حوزه تقنینی طی دو دهه گذشته بود که با رای مردم این اثربخشی را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: طی دوره های مختلف اولویت های ما تغییر کرده است به طور مثال دوره ای مذاکره با غرب اولویت ماست، دوره ای مقاومت، دوره ای اقتصاد درون زا یا برون زا، دوره ای تحریم ها را با افزایش قدرت داخلی یا در دوره ای از طریق مذاکره پیش می بریم که تمامی این موارد اثر رای مردم طی دو دهه گذشته بود.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما در سال ۱۴۰۳ که مجلس دوازدهم آغاز بکار خواهد کرد، ریل گذاری‌ها با رای مردم شروع خواهد شد لذا اگر کسی بگوید که رای او اثر ندارد، نمی‌تواند در آینده در مورد اینکه چرا در عرصه سیاسی نظراتش دیده نمی شود، معترض باشد زیرا از حق خود گذشت و گذر کرده که رای نداده است.

خضریان همچنین گفت: هر جریان سیاسی که پیروز شود، کمک فزاینده ای به میزان مشارکت خواهد کرد، اثر دیدگاه‌های مختلف در مجلس به جای یک یا دو دیدگاه اثربخشی بالایی خواهند داشت زیرا در دوره تکثر هستیم و می‌توان دیدگاه های متکثر را در مجلس کنار هم مشاهده کرد.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد